Google Ads Specialist

Google Ads Specialist

Google advertenties zijn  onmisbaar voor je website

Geen website of webshop kan meer zonder een Google Ads specialist, die de betaalde advertenties in Google verzorgt. Sinds een tijdje toont Google namelijk meestal eerst drie of vier betaalde zoekresultaten. Daaronder komen dan pas de onbetaalde, ook wel organische resultaten, in beeld. Mensen scrollen steeds minder en bovendien neemt het mobiele verkeer, waarop je minder in beeld hebt, snel toe. Bezoekers willen meteen zien wat ze zoeken. Daarom is het zo belangrijk dat je op één van die eerste drie posities staat met je Ads advertentie. Harvey’s Mind is een zeer deskundige Ads specialist die jou hiermee uitstekend kan helpen. Door constant het verkeer en de bezoekers te meten en te analyseren behaalt zij topresultaten tegen minimale kosten.

  Google Ads en de onbetaalde zoekresultaten versterken elkaar

Als je hoog staat met jouw ads advertenties en er wordt op een bepaald zoekwoord veel op jouw advertenties geklikt, dan is dat ook goed voor je onbetaalde, organische resultaten. Dit komt omdat Google voorrang geeft aan websites met veel verkeer. Dus hoe beter jouw Ads het doen, hoe beter je ook organisch getoond wordt daaronder! Het duurt alleen langer voordat je zichtbaar bent in de onbetaalde zoekresultaten, omdat de webpagina’s eerst geïndexeerd moeten worden door de zoekmachines. Met Ads campagnes ben je wel direct zichtbaar en kun je dus snel resultaat boeken.

Omgekeerd kunnen goed verzorgde onbetaalde advertenties de kosten van de betaalde Ads verlagen. Dit werkt zo: hoe beter een zoekwoord op de website is verwerkt, in de tekst maar ook in de kopjes tussen de alinea’s en in de titels, hoe hogere kwaliteitsscore Google aan dit zoekwoord toekent. En hoe hoger deze kwaliteitsscore is, hoe lager de prijs voor jou wordt om te bieden op dit zoekwoord. Zo kun je dus boven jouw concurrent staan, terwijl je daar minder voor hoeft te betalen. Dit is de specialiteit van Harvey’s Mind!

Google Ads hoeven niet duur te zijn

De kosten bepaal je zelf. Je spreekt met Harvey’s Mind een bedrag af dat maximaal uitgegeven wordt, per dag of per maand. Door slim te bieden en op tijdstippen en locaties die voor jouw bedrijf goed zijn bijvoorbeeld meer in te zetten, of omgekeerd juist minder, hou ik de kosten voor je in de hand. Ook niet relevante zoektermen sluit ik uit, waardoor jouw budget zo rendabel mogelijk kan worden ingezet in de Ads campagnes.

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.