);
Adwords Specialist

Adwords Specialist

Een goede Google Adwords specialist is onmisbaar voor je website

Geen website of webshop kan meer zonder Ads (Adwords), de betaalde advertenties in Google. Sinds een tijdje toont Google namelijk meestal eerst drie of vier betaalde zoekresultaten. Daaronder komen dan pas de onbetaalde, ook wel organische resultaten, in beeld. Mensen scrollen steeds minder en bovendien neemt het mobiele verkeer, waarop je minder in beeld hebt, snel toe. Bezoekers willen meteen zien wat ze zoeken. Daarom is het zo belangrijk dat je op één van die eerste drie posities staat met je Adwords advertentie. Harvey’s Mind heeft een zeer deskundige Adwords specialist die jou hiermee uitstekend kan helpen. Door constant het verkeer en de bezoekers te meten en te analyseren behaalt zij topresultaten tegen minimale kosten.

 Adwords en de onbetaalde zoekresultaten versterken elkaar

Als je hoog staat met jouw adwords advertenties en er wordt op een bepaald zoekwoord veel op jouw advertenties geklikt, dan is dat ook goed voor je onbetaalde, organische resultaten. Dit komt omdat Google voorrang geeft aan websites met veel verkeer. Dus hoe beter jouw Adwords het doen, hoe beter je ook organisch getoond wordt daaronder! Het duurt alleen langer voordat je zichtbaar bent in de onbetaalde zoekresultaten, omdat de webpagina’s eerst geïndexeerd moeten worden door de zoekmachines. Met Adwords campagnes ben je wel direct zichtbaar en kun je dus snel resultaat boeken.

Omgekeerd kunnen goed verzorgde onbetaalde advertenties de kosten van de betaalde Adwords verlagen. Dit werkt zo: hoe beter een zoekwoord op de website is verwerkt, in de tekst maar ook in de kopjes tussen de alinea’s en in de titels, hoe hogere kwaliteitsscore Google aan dit zoekwoord toekent. En hoe hoger deze kwaliteitsscore is, hoe lager de prijs voor jou wordt om te bieden op dit zoekwoord. Zo kun je dus boven jouw concurrent staan, terwijl je daar minder voor hoeft te betalen. Dit is de specialiteit van Harvey’s Mind!

Adwords hoeven niet duur te zijn

De kosten bepaal je zelf. Je spreekt met Harvey’s Mind een bedrag af dat maximaal uitgegeven wordt, per dag of per maand. Door slim te bieden en op tijdstippen en locaties die voor jouw bedrijf goed zijn bijvoorbeeld meer in te zetten, of omgekeerd juist minder, houden wij de kosten voor je in de hand. Ook niet relevante zoektermen sluiten we uit, waardoor jouw budget zo rendabel mogelijk kan worden ingezet in de Adwords campagnes.

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.